Alla inlägg under december 2013

Av Moa Nygård - 31 december 2013 11:41

Får bli lite bilderfrån de senaste dagarna, då jag var på innebandyläger med distriktslaget (uttagning), och nu när vi har främmande och förbereder inför nyårsfirandet ikväll. Vi ska nu ut och grilla korv snart och spela lite inne/utebandy.

       

Av Moa Nygård - 26 december 2013 14:56

Den här avbilden har Åsa gjort av Johan på minecraft. Sjukt söt tycker jag.   

 

Av Moa Nygård - 24 december 2013 19:30

Här är årets julklappar:

 

En resväska, våg, två parfymer, body butter, dusch gel, pengar, underställ, hårsnoddar, handdukar och rakapparat.


Fick även två nagellack imorse som morgonpaket, men de är inte med på bilden.


De här två magneterna fick jag av min gulliga lillasyster.   

  

God jul önskar familjen Nygård

 

Av Moa Nygård - 24 december 2013 13:22



Har målat naglarna för ovanlighetens skull. Blev rätt enkelt och passar perfekt till tröjan jag ska ha på mig.  



Av Moa Nygård - 24 december 2013 00:06

Vi (jag, Åsa och mamma) var helt ensamma idag på gymmet. Så syrran och jag passade på att gå limbo.

 
 

Av Moa Nygård - 23 december 2013 16:23

Igår var jag med Linnea, och idag har vi städat inför julafton. Ska åka in och gymma snart, men först blir det middag bestående av Tacos.  

Av Moa Nygård - 21 december 2013 22:21

Blir lite sporadiskt bloggande nu när det är lov och jag är hemma. Men kan i alla fall berätta att jag, Johan och Åsa var in till stan och julhandlade idag. Och igår så tittade vi på Åsa när hon och hennes klass hade luciatåg. (Blev framskjutet en vecka då stormen hade tagit all ström veckan innan och skolan var stängd.)


 

Av Moa Nygård - 19 december 2013 16:40

Kan inte förstå att det redan har gått en hel termin sedan jag flyttade och började gymnasiet. Nu är en sjättedel av gymnasietiden avklarad. Det känns som att det har gått både fort och långsamt på samma gång. Och nu är det snart jul. Sitter just nu på tåget på väg hem då jag fick jullov idag. Åker för tillfället förbi Ö-vik. Ska bli superskönt att vara ledig, behöver vila hjärnan lite.


Min önskelista:


Parfym

Hårsnoddar

Body butter

Duschgel

Pengar

Nagellack

Skivstång/hantlar

Presentation


Hej! Mitt namn är Moa och jag är 16 år. Nu i höst kommer jag börja gymnasiet på Dragonskolan uppe i Umeå. Jag ska gå NIU innebandy där. Det betyder att jag kommer flytta från Sundsvall som är min hemstad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards